Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×


Details

Submitted on
December 12, 2012
Image Size
40.2 KB
Resolution
640×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
135
Favourites
33 (who?)
Comments
28
Downloads
10
×
My character in Pokemon XD by Shaelabay-Production My character in Pokemon XD by Shaelabay-Production
:iconshaelabay-production:

My character in Pokemon XDby Shaelabay-Production

Digital Art / Drawings & Paintings / Fantasy©2012-2014 Shaelabay-Production
OMG, I IS A SHINY RIOLU! XDD
Anywho, I am wearing a Gracidea flower, with a cute scarf.
Shaela likes to run, and her nature is Brave. XD
I know, I know it looks good. (thought I only drew cats eh?)
If you KNEW me, Pokemon was the first thing I began drawing, and the first being Riolu!
It has been years... Though I am glad I never lost my Pokemon drawing abilities! X3
Add a Comment:
 
:iconcabooselover:
Cabooselover Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist General Artist
Cute~!
Reply
:iconyellowsmoke321:
yellowsmoke321 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
nice action pose as shows her nature of Brave c:
Reply
:iconderpanator29:
derpanator29 Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
lol awesome
Reply
:iconchibiloverqueen:
chibiloverqueen Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
awwwww
Reply
:iconshaelabay-production:
Shaelabay-Production Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Filmographer
EONVFSDNCE YES.
Reply
:iconchibiloverqueen:
chibiloverqueen Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
hahaha first pokemon i drew was a....errrr i forgot XD
Reply
:iconshaelabay-production:
Shaelabay-Production Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Filmographer
XDD hmm... Here are my first.
Riolu
Shinx
Pichu
and Minun XD
Reply
:iconchibiloverqueen:
chibiloverqueen Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
Umbreon was my first
Reply
:iconshaelabay-production:
Shaelabay-Production Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Filmographer
Ooooooohhhh...
Now I wanna draw it XDD
Reply
:iconchibiloverqueen:
chibiloverqueen Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
hahaha im gonna have another go at it
Reply
Add a Comment: